lunes, 20 de enero de 2014

Sfantul Nectarie Tamaturgul






De Sfantul Nectarie auzisem cu cativa ani in urma ca fiind vindecator de cancer. Nu ii cunosteam insa viata in detaliu si nici minunile spre rusinea mea. Obsinuiesc sa calatoresc din 2011 la Gura Humorului, la o biserica unde exista o icoana facatoare de Minuni a Maicii Domnului. La Catedrala din oras sunt si particele din moastele Sfantului Nectarie la care m-am inchinat din respect si doar atat. Asta pana anul trecut, luna noiembrie pe data de 3 spre 4. Ma simteam fara forta, viata mea isi pierdea sensul si nu stiam incotro o voi apuca. Inainte sa ma culc am vazut o poza cu Sfantul in sicriu si m-am speriat. Nu-mi plac inmormantarile si imi este frica de oameni morti. Am zis: "La noapte voi avea un cosmar." Dar m-am inselat, caci in acea noaptea Sfantul Nectarie a avut grija sa nu ma sperii si mi s-a aratat in icoana sa. O icoana mare la care oamenii veneau sa isi recupereze lucrurile pierdute. Si cum se apropia Sfantul Mina, am crezut ca este el, insa nu ii semana, nestiind ca pomenirea Sfantului Nectarie se face pe data de 9 noiembrie. Dimineata m-am trezit altfel, linistita, impacata, eliberata. Am cautat si am descoperit cine este de fapt si m-am apucat de indata sa caut cat mai multe lucruri despre el. In aceiasi zi am inceput sa ii citesc acatistul, iar in zilele in care nu citeam, ascultam paraclisul lui. Si tot asa pana pe 2 ianuarie cand m-am apucat de citit acatistul Sfantului Efrem cel Nou.
Sfantul Nectarie ma ajuta tot timpul si nu numai pe mine, a devenit ocrotitorul bunicilor mei. Ii multumesc Sfantului pentru fiecare ajutor pe care ni-l da si spun tuturor, credinciosi sau necredinciosi sa isi puna nadejdea in el ca ajuta neconditionat.
Mi-am cumparat si cateva carti cu minunile sale si cu viata sa (cartea rosie) de pe librarie.net si am  citit-o in doua zile. Viata si minunile Sfantului mi-au deschis ochii si m-au invatat sa vad viata mai frumos, mai pur, mai crestinesc, sa fiu mai buna, mai blanda si mai constienta de mine si de cei din jurul meu. Am trimis si unei prietene acatistul Sfantului Nectarie si unui copilas o carte postala cu el ca sa ii ajute si sa o tamaduiasca de boala care o macina. Cartea postala are un miros placut de mir si tamaie si nu stiam de ce imi miroase in toata camera asa. Sfantul Nectarie este cu adevarat Izvorator de Mir.
Toti cei care l-au cunoscut prin intermediul meu pe Sfantul Nectarie il iubesc si il tin mereu langa ei, iar eu le doresc ca Sfantul Nectarie sa mijloceasca pentru ei in fata bunului Dumnezeu si sa le dea sanatate, ajutor si spor in toate si toate cele de trebuinta si sa le implineasca toate cererile, dorintele si gandurile bune.
(Admin. Adina)

No hay comentarios:

Publicar un comentario