lunes, 6 de enero de 2014

Cum a intrat Sfantul Dimitrie, Izvoratorul de Mir in viata mea



In anul 2008 pe cand ma aflam la Bucuresti impreuna cu cativa prieteni si mama mea cu ocazia unui concert a unei trupe care imi placea mult in perioada aceea, am ales, sa plecam in ziua in care sosisem, seara la 8 sa vizitam hotelul in care urmau sa fie cazati membrii trupei ca sa putem vedea si noi, ca adevarate admiratoare, daca exista si alte intrari in hotel prin care am putea "sa-i prindem" pe aceia sa le luam un autograf.
Am luat metroul si am ajuns acolo, ne-am uitat, ne-am plimbat putin prin el si pe langa si apoi am plecat. Pe drum, fetelor care erau cu mine li se facuse frica fiindca de la Parcul Izvor pana la hotel au vazut un barbat tanar care "se tinea dupa noi." Eu personal nu l-am observat si nu i-am dat importanta. Cand am ajuns inapoi in zona in care eram cazate, hotelul fiind in alt sector se intunecase afara (era in jur de ora 22) si nu era nimeni pe strada, in afara de noi, 5 fete ratacite. Aceiasi persoana, barbatul acela de care se temusera fetele venea de data aceasta in fata noastra. Una dintre noi l-a chemat iar el a venit indata. Eu nu eram speriata, probabil fiind foarte obosita de pe drum si nici nu constientizam foarte mult. Insa, am reusit sa ii retin foarte bine chipul si faptul ca purta o mapa/geanta neagra in mana. Tanarul s-a apropiat de noi cand una dintre noi l-a chemat fiindca ne ratacisem iar el ne-a zis: "Nu va speriati. Sunt agent imobiliar, de aia ma vedeti peste tot." Aceiasi persoana care il chemase mi-a mai spus ca avea fata stralucita, aurita si hainele, desi de culoarea neagra luminau. "Agentul imobiliar" ne-a indicat ca ne aflam pe drumul spre pensiune potrivit si datorita ajutorului lui am gasit drumul spre casa in care ne cazasem. Ciudat a fost ca acesta, desi a fost mereu in spatele nostru, cand l-am intalnit, a aparut in fata noastra, si dupa ce am vorbit cu el si ne-am intors nu l-am mai vazut.
Am ales sa merg la acel hotel pentru ca imi doream sa implinesc un vis pe care i-l cerusem Maicii Domnului de fiecare data cand ma rugam ei, fie ca ma aflam la biserica sau acasa. Sunt sigura ca Sfantul Dimitrie m-a ajutat sa ajung si sa il implinesc desi si in ziua concertului au existat foarte multe obstacole care puteau sa incurce implinirea lui. Am intalnit omul potrivit la locul potrivit, iar in ziua cand urma sa intru la Meet&Greet mi-a fost si foarte rau fiindca era foarte cald, imi era si foarte teama ca nu voi reusi sa imi implinesc visul, doar gandul ca eram la cativa pasi de a-l implini m-a facut sa raman in picioare si la propriu si la figurat. Nu mai aveam lacrimi de spaima si nici macar de bucurie, doar un zambet tamp pe fata stearsa de soare si apa la momentul in care am putut schimba cateva cuvinte si am putut sa ating persoana pe care o doream de atata timp. Sunt convinsa ca acolo a fost ajutorul Sfantului Dimitrie, dar si a Maicutei Sfinte pe care am rugat-o de fiecare data cu atata patos si credinta, cu atata dorinta sa ma ajute sa-l cunosc, dar si a parintelui Arsenie Boca pe care nu il cunosteam pe atunci si a carui mormant il vizitasem fix cu un an inainte si tot pe acea data s-a oficializat si fan clubul pe care il aveam. Si darul lor nu s-a oprit aici.
Dupa o vreme, o clienta de-a mamei, foarte credincioasa, auzind "patania" noastra a spus ca ar putea fi Sfantul Dimtrie, Izvoratorul de Mir. Si asa a si fost pentru ca l-am recunoscut intr-o fotografie de pe google. Sfantul are o biserica cu hramul sau foarte aproape de locuinta mea si prinzand drag de el am inceput sa merg la slujbe acolo si nu numai ca sa ii multumesc si sa ma rog lui in continuare. Marturisesc ca Sfantul Dimitrie a fost si este tot timpul alaturi de mine oricand am nevoie, stie cum sa ma ajute si cum sa ma indrume in orice moment. Ii multumesc lui ca a iesit in calea mea (noastra) si ca de atunci nu inceteaza sa ne fie alaturi.
In alta postare, voi marturisi inca o minune infaptuita de el pentru mine si familia mea. O seara binecuvantata. Dumnezeu sa ne ajute tuturor! Amin!
(Adina, admin)

No hay comentarios:

Publicar un comentario